خرید لمینت متحرک دندان پرداخت درب منزل

خرید لمینت متحرک دندان پرداخت درب منزل

لمینت های متحرک این روزها وسیله ای محبوب در دندانپزشکی هستند و اگر به دنبال راهی برای زیباتر کردن لبخند خود هستید، احتمالاً نام لمینت متحرک را شنیده اید. نام دیگر لمینت متحرک است. اسنپ ​​یک لبخند است.با توجه به علاقه مردم به زیبایی دهان و دندان و به وجود آمدن مشاغلی که زیبایی و اصلاح طرح لبخند و منظم بودن دندان ها بسیار مهم است، افراد باید دندان هایی خوش فرم داشته باشند. لمینت های دندان برای افزایش اعتماد به نفس شما طرفداران زیادی پیدا می کنند، لمینت های متحرک ساده ترین و سریع ترین راه برای تمیز کردن و سفید کردن دندان ها هستند.لمینت دندان یک لایه نازک از سیلیکون است که با فناوری پیشرفته پزشکی ساخته شده است و پوششی طبیعی و شبیه دندان های اصلی است.اسنپ اسمایل لکه‌های روی دندان‌های اصلی شما را نیز می‌پوشاند، حتی اگر دندان‌های شما شکسته یا خورده شده باشد یا بین دندان‌هایتان فاصله وجود داشته باشد.

 

 

لمینت متحرک

 

 

 

قالب گیری نسبتا اسان :

دلیل اینکه سریعترین راه نامیده می شود این است که نصب آن سخت نیست و به قدری ساده است که می توان آن را در یک یا دو مرحله انجام داد.. ممکن است این روش برای دندان های شما مناسب نباشد و ممکن است به دندان های شما آسیب برساند. اما این زمانی اتفاق می افتد که قالب گیری درست نباشد چون وقتی شما قالب گیری انجام میدهید باید بسیار دقت هم کنید درست است قالب گیری اسان است اما نه انقدر که فکر میکنید کسی که خرید لمینت متحرک دندان پرداخت درب منزل انجام میدهد بدون شک توان انجام لمینت ثابت کامپوزیت و سرامیک را ندارد اما باید این واقعیت را هم بپذیرد که کیفیت لمینت موقت کمی پایین است چون شما هزینه کمی انجام داده اید و این هم طبیعی است اما اگر قالب گیری درست باشد تا حد زیادی راضی کننده خواهد بود

 

 

 لمینت متحرک دندان

 

لمینت متحرک برای زیباتر جلوه دادن دندان هاست :

 

 این لمینت یک روکش ثابت نیست و فقط در صورت نیاز قابل استفاده است.به عنوان مثال، می توانید هنگام خواب یا زمانی که می خواهید غذا بخورید، آن را بردارید و می توانید در زمان دعوت به مهمانی، زمانی که به مهمانی دعوت شده اید یا هنگام سخنرانی از آن استفاده کنید. از ویژگی های بارز این روش این است که هیچ دردی ایجاد نمی کند، خیر، به دلیل هزینه بالای دندانپزشکی، کسانی که خواهان لبخندی زیبا هستند می توانند از این لمینت های متحرک استفاده کنند.

 

 

لمینت متحرک دندان

 

 

لمینت های متحرک این روزها وسیله ای محبوب در دندانپزشکی هستند: 

 

اگر به دنبال راهی برای زیباتر کردن لبخند خود هستید، احتمالاً نام لمینت متحرک را شنیده اید. نام دیگر لمینت متحرک است. اسنپ ​​یک لبخند است.با توجه به علاقه مردم به زیبایی دهان و دندان و به وجود آمدن مشاغلی که زیبایی و اصلاح طرح لبخند و منظم بودن دندان ها بسیار مهم است، افراد باید دندان هایی خوش فرم داشته باشند. لمینت های دندان برای افزایش اعتماد به نفس شما طرفداران زیادی پیدا می کنند، لمینت های متحرک ساده ترین و سریع ترین راه برای تمیز کردن و سفید کردن دندان ها هستند.لمینت دندان یک لایه نازک است که با فناوری پیشرفته پزشکی ساخته شده است و پوششی طبیعی و شبیه دندان های اصلی است.Snap-on Smile لکه‌های روی دندان‌های اصلی شما را نیز می‌پوشاند، حتی اگر دندان‌های شما شکسته یا خورده شده باشد یا بین دندان‌هایتان فاصله وجود داشته باشد.

 

 

 

لمینت متحرک دندان موقت سیار

 

چه کسانی نباید از لمینت سیار  استفاده کنند:


1- افرادی که لثه های بسیار حساس و بیمار دارند.

2- افرادی که دندان های خالی زیادی دارند.

3- کسانی که از دندان مصنوعی استفاده می کنند زیرا دندان های خود را کاملا از دست داده اند و نمی توانند به طور مستقیم پلاک را به لثه بچسبانند.

4- اگر فرد زیر خیلی جلوتر باشد، نمی توان از لبخندهای فوری استفاده کرد.

5- دندانهای ثنایای بسیار پهن.

 

 

روکش موقت پلاک موقت

 

 

چگونه لمینت موقت نصب کنیم:


بهترین ویژگی لمینت متحرک روش نصب است، به راحتی توسط یک نفر به تنهایی نصب می شود و نیازی به مراجعه هر بار به دندانپزشک نیست. حال در 3 مرحله نحوه نصب آن را توضیح می دهیم.

1- لمینت را به مدت 5 دقیقه در آب جوش قرار دهید تا قابل انعطاف باشد.

2- سپس با آب خنک بشویید تا خنک شود.

3- سپس آن را به سطح دندان بچسبانید و کمی فشار دهید تا به خوبی به دندان بچسبد.

4- در این مرحله کاملاً به دندان چسبیده و حرکت نمی کند مگر اینکه خود به خود جدا شود.

 

 

جمع بندی :

به دلیل ظاهر زیبایی که لمینت متحرک به دندان ها می بخشد، می تواند برای افرادی که دندان های تغییر شکل داده، نامنظم، دندان های شکسته یا فاصله دار، دندان های زرد، سیاه یا تغییر رنگ دارند و یا افرادی که مشکل دندان دارند، استفاده شود. البته این لمینت همانطور که گفته شد نباید همیشه استفاده شود، اما بهتر است مشکلات عمده دندان ها مانند حفره ها را برطرف کنید. همچنین برای کسانی که وقت ندارند مناسب است.بسیاری از افراد مانند بازیگران و ساقدوش ها از آن برای عکاسی آتلیه ای استفاده می کنند.

نويسنده: ساسي ? تاريخ: شنبه 26 شهريور 1401برچسب:روکش موقت , ? موضوع: <-CategoryName-> ?

صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد